سلام

من هومان سلیم زاده هستم

دانش آموز مدرسه علامه حلی 3 تهران

من خودم دانش آموز این مدرسه هیتم و امروز می خواهم برایتان توضیحاتی درباره این مدرسه بدهم

برای خیلی از دانش آموزان کلاس ششمی و خانواده هایشان سوالی با این موضوع مطرح است کدام مدرسه بهتر است؟ چرا؟

من در راستای کمک به این خانواده ها قصد دارم برایتان مدرسه خودم را تشریح کنم!

قبل از توضیحات، من می خواهم از شما یک سوال بپرسم

شما دنبال چه چیزی هستید؟

درس و نمره؟ مهارت های اجتماعی؟ یا ...

شما باید ببینید چه چیزی می خواهید تا در بین این همه مدرسه با عناوین و .. های مختلف گیر نکنید

احتمالا شما هم در گوگل سرچ کرده اید بهترین مدرسه دوره اول تهران یا ....

ولی چیزی دست گیرتان نشده

حرف هایی خوب و بد در مورد همه چیز!

بهترین راه برای فهمیدن این است که به مدرسه سر بزنید و ببینید چه خبر است

اگر امکانش وجود داشت حتی با دانش آموزان صحبت کنید!

با معلم ها و .... و حتی رابطه مسئولین مدرسه را بررسی کنید

و بعد مقایسه کنید که کدام با اهداف ذهنی شما سازگار تر است

اگر قصد دارید که فرزند خود را در مدرسره علامه حلی 3 ثبت نام کنید، یا هنوز تصمیمی نگرفته اید و می خواهید بررسی کنید

این مقاله برای شما نوشته شده است

در مدرسه علامه حلی 3، از مدرسانی بسیار دانا استفاده می شود که بیشترشان یا از مدرسان قدیمی سمپاد یا از دانش آموختگان این سیستم هستند

در این مدرسه به جای زنگ تفکر به سبک زندگی، زنگی با عنوان پویش وجود دارد

پیشنهاد می کنم تارنمای گروه پویش را هم ببینید(توضیحاتی در مورد این زنگ در همان جا موجود است)

علاوه بر این در زنگ هنر دانش آموزان به سبکی کاملا جذاب کار های هنری انجام می دهند

پیشنهاد می کنم به سایت هنر ما و بخش مدرسه هنروما سری بزنید

در این مدرسه و مدارس علامه حلی زنگی به عنوان پژوهشی وجود دارد

که در آن زنگ دانش آموزان به پژوهش در زمینه ای که خود از بین زمینه های مختلف انتخاب کرده اند می پردازند

و در نهایت نمایشگاهی توسط خود بچه ها برگزار می شود

و در آنجا دانش آموزان پروژه های خود را ارائه می دهند

در بین افراد بزرگی و حتی این نماشگاه خبری هم می شود

باز هم بد نیست نیست با گروه ادبیات مدرسه آشنا شوید

البته لازم به ذکر است که علاوه بر زنگ ادبیات در مدرسه در هر سه پایه زنگ های متفاوتی وجود دارد

هفتم - شاهنامه خوانی

هشتم - سعدی خوانی

نهم - مولوی خوانی

که در این زنگ دانش آموزان به مطالعه ابیاتی از این آثار و بزرگان می پردازند

طرح کلی در مدراس سمپاد پژوهش است

که البته هم اکنون کم رنگ شده است

پیشنهاد می کنم 

تریلر مستند " مرثیه ای برای یک رویا"

را تماشا کنید
تا کنون در این مقاله توضیحات کلی در مورد فعالیت های مدرسه به شما دادم
تا مقالات بعدی و توضیحات تکمیلی تر منتظر بمانید
و اگر سوالی دارید در بخش نظرات بپرسید
ممنون